
Hoe werkt de webshop?
Op deze pagina leest u meer over de werking van onze webshop. U leest ook meer over de beschikbaarheid van producten, voorwaarden en de verwachte levertijden.
Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op via 033-4333595 of info@sfeerpunthoreca.nl. Wij helpen u graag verder!
Hieronder leest u de 6 stappen uit ons orderproces.
Stap 1 – Selecteer de gewenste producten
Surf binnen onze webshop naar de producten die u wilt bestellen. Op iedere productpagina vindt u de oranje bestelknop, waarmee u het product aan uw bestelling toevoegt. Desgewenst kunt u gelijk het aantal dat u wilt bestellen aanpassen en deze in één keer aan uw bestelling toevoegen.
Alle getoonde prijzen zijn exclusief BTW. Op de artikelpagina vindt u de inhoud van de (om)doos en eventueel de inkoopprijs per stuk.
Zodra u op de oranje bestelknop heeft gedrukt verschijnt de zijbalk met uw bestelling. U kunt nu gelijk uw bestelling afronden of verder winkelen. U vindt uw bestelling ook bovenin de pagina aan de rechterkant terug.
Stap 2 – Verzendkosten & leveringsvoorwaarden
Orders met een waarde van € 99,00 leveren wij franco huis. Bij orders met een waarde onder de € 99,00 gelden verzendkosten. Deze worden berekend aan de hand van het gewicht van uw bestelling.
Voor Nederland geldt:
0 tot 30 kg = € 9,95 excl. BTW31 tot 60 kg = € 19,90,00 excl. BTW
61 tot 90 kg = € 29,85 excl. BTW
90 kg of hoger = € 35,00 excl. BTW Wij versturen uw order op een (mini) pallet.
Voor België geldt:
0 tot 30 kg = € 11,95 excl. BTW
31 tot 60 kg = € 23,90 excl. BTW
61 tot 90 kg = € 35,85 excl. BTW
In onze webshop geldt geen minimum orderwaarde! Betaling in onze shop kan via Ideal of door een vooruitbetaling te doen. Vaste klanten betalen bij ons op rekening. Dit kan vanaf uw tweede bestelling.
90 kg of hoger = € 42,50 excl. BTW. Wij versturen uw order op een (mini) pallet.
In onze webshop geldt geen minimum orderwaarde! Betaling in onze shop kan via Ideal of door een vooruitbetaling te doen. Vaste klanten betalen bij ons op rekening. Dit kan vanaf uw tweede bestelling.
Stap 3 – Bestellen & betalen
Heeft u alle gewenste artikelen toegevoegd aan uw bestelling? Dan kunt u deze voltooien. Klik bovenin op “Uw bestelling”. Hier ziet u alle producten die u aan uw bestelling heeft toegevoegd. Hier kunt u de bestelling controleren en desgewenst nog aanpassen.
Heeft u nog geen account? Vul dan de gevraagde gegevens in. Wij raden u aan om een account aan te maken voor onze site. Zo kunt u eenvoudig inloggen en uw geplaatste bestelling(en) bekijken.
Uiteraard mag u ook zonder account bij ons bestellen. Zet hiervoor een vinkje het vakje voor Geen klantenaccount aanmaken.
Zodra u bent ingelogd of uw gegevens hebt ingevuld kunt u de bestelling afronden door akkoord te gaan met onze voorwaarden.
Tip! Heeft u speciale wensen rondom bijvoorbeeld de leverdag of levertijd? Vermeld deze dan in het opmerkingenveld. Of geef ze later per mail aan ons door.
Druk tot slot op de knop "bestellen" om uw bestelling naar ons toe te sturen.
Stap 4 – Orderbevestiging
Let op: Onze webshop is niet gekoppeld aan het orderverwerkingssysteem. U kunt in uw account alleen zien wat u heeft besteld. Hier kunt u dus niet zien of wij uw bestelling al verzonden hebben.
Stap 5 - Levering
Na het verzamelen van de bestelde producten zorgt PostNL voor aflevering op het door u aangegeven adres. Het is mogelijk om tijdens het bestellen een afwijkend afleveradres op te geven. Wij leveren in geheel Nederland en België! U ontvangt van PostNL een mail met de track en trace code zodat u de zending kunt volgen.
Leveringen vinden plaats tussen 8.30 tot 18.00 uur. Zorg er voor dat er binnen deze tijden altijd iemand aanwezig is om de zending aan te nemen. Bij de levering van artikelen krijgt u een pakbon, zonder prijzen. De factuur ontvangt u zo snel mogelijk na de levering per mail.
Let op! Wanneer het afleveradres niet of slecht bereikbaar is met een vrachtwagen op de geplande leverdag dan dient u dat altijd aan ons te melden. Het is uw verantwoordelijkheid dat de zending correct in ontvangst genomen kan worden.
Stap 6 – Digitale factuur
Zodra uw levering ons magazijn heeft verlaten sturen wij u per e-mail een factuur toe. Zorg er voor dat het correcte mailadres voor facturatie bij ons bekend is. Geef een wijziging hierin altijd tijdig aan ons door.
Vanuit milieuoogpunt versturen wij geen facturen meer per post.
Vragen of opmerkingen?
Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen of opmerkingen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst!