Zo werkt onze webshop

Zoek de producten die u wilt bestellen op in één van de categorieën of voer bovenin de pagina een zoekwoord in. Klik vervolgens op de knop 'bestellen' om de producten in de winkelwagen te plaatsen. Heeft u alle producten die u wilt bestellen geselecteerd? Klik dan op de knop 'afrekenen'. U ziet nu de complete inhoud van uw winkelwagen met het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten.

Als uw bestelling klopt kiest u voor 'Ga door naar afrekenen”. U komt nu in het afrekenscherm. Vul hier alle gevraagde gegevens in en druk op “Plaats uw bestelling'. Uw bestelling is nu met succes geplaatst. U ontvangt direct een automatische orderbevestiging met een overzicht van uw bestelling. Zodra de levertijd bekend is, ontvangt u een definitieve orderbevestiging van ons.

Heeft u tussentijds vragen over uw bestelling of de verwachtte levertijd? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 033-4333595.

Verzendkosten

Wij verzenden uw bestelling met PostNL in dozen.  De verzendkosten die wij aan u doorbelasten worden berekend op basis van het totale gewicht van uw bestelling. Hierbij geldt de volgende tabel:

Aantal dozen:

Maximaal gewicht:

Totale verzendkosten:

1 doos

31,5 kg

€ 6,50 excl. BTW

2 dozen

63 kg

€ 11,00 excl. BTW

3 dozen

94,5 kg

€ 15,00 excl. BTW

Bij een waarde van € 200,00 excl. BTW of hoger wordt uw order altijd franco huis aan u toegezonden.

Zo kunt u uw bestelling bij ons afrekenen

U kunt bij ons betalen met Ideal, uw creditcard of vooruit via een bankoverschrijving. In het afrekenscherm kunt u zelf de keuze maken. Uiteraard ontvangt u van ons altijd een (digitale) factuur.

Levertijd van uw bestelling.

De levertijd van uw order is afhankelijk van de producten die u bestelt. Op iedere productpagina vindt u de verwachtte levertijd van een product terug. Zijn alle producten direct uit voorraad leverbaar en bestelt u voor 15:00 uur 's middags? Dan heeft u de bestelling de volgende dag al in huis.

Anders geldt een levertijd van 3 tot 4 werkdagen. Nadat u uw order heeft geplaatst ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail met daarin de verwachtte levertijd voor uw totale bestelling.

Komt u de bestelling bij ons afhalen? Wij laten u zo snel mogelijk weten wanneer de producten voor u klaar staan. Let op: afhalen is alleen mogelijk na afspraak.

Heeft u vragen over uw bestelling of wilt u extra artikelen toevoegen? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 033-433 35 95.

 

Veelgestelde vragen

Help! Ik zit plotseling zonder kaarsen?

Geen probleem! De meest gangbare producten hebben we altijd op voorraad. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik extra inkoopvoordeel ontvangen als ik grotere volumes bestel?

Het kan voorkomen dat u in staat bent om van een specifiek product een groter aantal af te nemen. Denkt u hierbij aan de afname per pallet van een bepaald product. Dan heeft u behoefte aan een bijpassende prijs. Uiteraard maken wij graag een voorstel voor u met de laagste prijs.

Stuur ons hiervoor een bericht via het contactformulier of neem contact met ons op via 033-4333595.

Wat betekent "80/68" of "100/100" in de omschrijving van een kaars?

Het eerste getal geeft de hoogte en het tweede getal geeft de doorsnede van de kaars aan, in mm.
Bij een rustieke stompkaars met omschrijving 80/68 betekent dit dus een hoogte van 8 cm en een doorsnede van 6,8 cm.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Natuurlijk! Sfeerpunt Horeca heeft een voorraadlocatie in het midden van het land, waar het ook mogelijk om uw bestelling tijdens kantooruren af te halen. Dit dient altijd in overleg te gebeuren. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling tijdig klaarstaat.

Ons adres vindt u de contactpagina.

Waar kan ik met overige vragen terecht?

Heeft u overige vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of 033-4333595. Wij zijn u graag van dienst!

Alle getoonde prijzen zijn exclusief BTW. Prijswijzingen en typefouten voorbehouden.

 

Copyright © 2014. Design en Realisatie Webbros.